لوگوی انجمن

انجمن مالی ایران

ترویج ظرفیت‌های بازار سرمایه در همایش نهضت تامین مالی شهر

مدیر پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی سازمان بورس و اوراق بهادار از برگزاری دوره‌های آموزشی مختص ظرفیت‌های بازار سرمایه برای تامین مالی شهر توسط اداره آموزش خبر داد.

میثم حامدی، مدیر پژوهش سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت‌و گو با پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا) اظهار داشت: پیرو هماهنگی‌های به عمل آمده با مجریان برگزاری همایش نهضت تامین مالی شهر، برگزاری ۴۲ کلاس آموزشی با همکاری ۲۲ متخصص بازار سرمایه طی ۳ روز در محل برگزاری همایش (برج میلاد) برای بیش از ۳۰۰ نفر از مدیران شهرداری‌های کشور برنامه ریزی شده است.

حامدی اظهار داشت: کلاس‌های آموزشی، با رویکرد تامین مالی شهر و در چهار حوزه با عناوین اوراق مالی اسلامی و تامین مالی شهر، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و تامین مالی شهر، بورس کالا و تامین مالی شهر، و تامین مالی جمعی و تامین مالی شهر تنظیم شده است.

مدیر پژوهش سازمان بورس و اوراق بهادار درخصوص برگزاری همایش اذعان داشت: این همایش با هماهنگی انجمن مالی ایران، بانک شهر و مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران برگزار می شود.

حامدی درخصوص همکاری‌های بیشتر بین سازمان و شهرداری ها درخصوص تامین مالی شهرداری‌ها افزود: به منظور توسعه همکاری‌ها به خصوص همکاری‌های آموزشی و ارایه راهکارهای نوین در این عرصه، امضای تفاهم نامه همکاری سه جانبه بین سازمان بورس و اوراق بهادار، مجمع شهرداران کلانشهرها و بانک شهر در اختتامیه همایش برنامه‌ریزی شده است.

حامدی ضمن اظهار امیدواری برای ادامه دار بودن فرایندهای آموزشی و توسعه آن به شهرها،گفت: توسعه همکاری‌های آموزشی و پژوهشی در سایر حوزه‌ها نیز رخ دهد.

منبع: https://www.sena.ir/news/84357/